Martin Trnečka - vyuka

Mgr. Martin Trnečka Výuka


Předměty

  • KMI/ALM3 Algoritmická matematika 3
  • KMI/MWEB Moderní webové technologie
  • KMI/POS Počítačové sítě
  • KMI/ZP3JV Základy programování 3 (Java)

Témata závěrečných prací

Bakalářské

  • Samoadaptivní webové rozhraní  |  Michal Cenker
    Cílem této práce je vytvoření univerzálního webového rozhraní. Toto rozhraní se napojí na již existující databázi a bude schopno s minimálním zásahem uživatele reagovat na jakékoliv změny, které mohou v průběhu provozu databáze nastat. Prvotní nasazení a reakce na změny bude podléhat adaptivnímu procesu, který bude řízen předešlými rozhodnutími uživatele.
  • Komunitní online hra  |  Marek Zobek
    Vlastní téma.
  • Interaktivní turistický průvodce pro kraj Vysočina  |  Lukáš Krystek
    Cílem této bakalářské práce vypisované ve spolupráci se firmou ALTAIR Software s.r.o. Je navrhnout interaktivní vícejazyčnou mobilní aplikaci pro podporu turistického ruchu na Vysočině. Aplikace bude obsahovat augumentovanou realitu pro rozpoznávání zajímavých turistických objektů, navigaci a zábavnou interaktivní hru. Aplikace bude pracovat v offline modu.
  • Experimentální počítačová síť  |  Šimoník Jiří
    Cílem této práce je připravit virtuální počítačovou síť pro testování bezpečnosti a dokumentaci pro její snadné zprovoznění.
  • Simulace šíření viru  |  Michálek Miroslav
    Cílem této práce je vytvořit simulátor šíření viru. Student vytvoří interaktivní mapu světa, na které bude simulace probíhat, způsoby šíření a vhodná kritéria pro (stochastický) model šíření viru. Program může být realizován jako webová i klasická aplikace.
  • PHP nástroj pro deployment webových aplikací z Git repozitáře  |  Tomáš Skoumal
    Vlastní téma.
  • Online multiplayer hra v Unity3D  |  Tomáš Polák
    Vlastní téma.
  • Webový ubytovací systém  |  Mlčák Zbyněk
    Vlastní téma.
  • CMS systém založený na frameworku Laravel  |  Patrik Szkandera
    Vlastní téma.
  • Tréninkový deník pro Android  |  Mazáč Martin
    Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která bude umožňovat evidenci a zpětnou detailní analýzu sportovních aktivit. Aplikace bude obsahovat tři základní sportovní disciplíny (plavání, kolo a běh) a možnost přidat další sporty a k nim příslušné zaznamenávané hodnoty. Hodnoty u jednotlivých sportovních disciplín budou plně konfigurovatelné. Součástí aplikace bude i webová služba, které bude sloužit pro přístup k datům z jiných platforem a synchronizaci mezi zařízeními.
  • Webový ubytovací systém  |  Žák Jakub
    Vlastní téma
  • Evidenční systém pro pizzerii  |  Rogl Tomáš
    Vlastní téma
  • Nástroj pro zrcadlení obrazovek  |  Hájek Daniel
    Vlastní téma
  • Webová RPG hra  |  Klusák Ondřej
    Vlastní téma
  • Strategická webová hra typu Tribal Wars  |  Poláček Ladislav
    Vlastní téma

Diplomové

  • Prolomení CAPTCHA
    Student vytvoří nástroj, který bude schopen prolomit CAPTCHA zabezpečení.