Petr Osička - vyuka

Mgr. Petr Osička, Ph.D. Výuka


Předměty

Témata závěrečných prací

Bakalářské

  • Editor Booleovských obvodů
    Jiří Zapletal  |  Určeno pro obory: Všechny
    Implementační práce. Student naprogramuje visuální editor obvodů složených z bran počítajících logické funkce. Součástí editoru budou i funkce související s výpočtem navrženého obvodu.
  • Jednoduchá hra s procedurálně generovaným obsahem
    Serhiy Kudryashov  |  Určeno pro obory: Všechny
    Student navrhne a implementuje hru s jednoduchým grafickým obsahem vhodného žánru. Jádro práce bude spočívat v procedurálním generování obsahu pro tuto hru.
  • Algoritmická hra pro děti
    Tomáš Zálešák  |  Určeno pro obory: Všechny
    Student navrhne a implementuje algoritmickou hru pro děti. Děti by měli vytvářet algoritmus graficky, nikoliv psaním kódu. Cílem algoritmu může být vyřešit nějakou hádanku apod. Předpokládá se schopnost vytvořit intuitivní uživatelské rozhraní, včetně grafických prvků.
  • Karetní hra Šnops
    Filip Lokoč  |  Určeno pro obory: Všechny
    Student implementuje karetní hru Šnops. Program by měl umožňovat hru po síti i hru proti počítačovému hráči.
  • RAD nástroj pro návrh textového uživateského rozhraní
    Petr Ospalý  |  Určeno pro obory: Všechny
  • Hledání klik v grafu: algoritmy a aplikace
    Adam Beneš  |  Určeno pro obory: Všechny
  • Správce souborů pro Android
    Jakub Kacetl  |  Určeno pro obory: Všechny
  • Automatický obchodní systém
    Jan Kvapil  |  Určeno pro obory: Všechny
  • Implementace šachového enginu
    Lukáš Vyhnálek  |  Určeno pro obory: Všechny
  • Editor Petriho sítí
    Roman Wehmhöner  |  Určeno pro obory: Všechny
  • Multiagentní systém dvou soupeřících frakcí
    Martin Pifka  |  Určeno pro obory: Všechny

Diplomové

  • Bot pro Starcraft Broodwar
    David Kolibáč |  Určeno pro obory: Všechny
    Práce navazuje na diplomovou práce R. Škrabala obhájenou v minulém roce. Cílem práce je rozšírit bota tak, aby byl schopen obstát v konkurenci ostatních botů a lidských hráčů. Práce je náročná na studium literatury i implementačně.
  • Umělá inteligence pro karetní hry s neúplnou informací
    Jan Molčík |  Určeno pro obory: Všechny
  • Učení virtuálního robota metodami umělé inteligence
    Ondřej Procházka |  Určeno pro obory: Všechny