Tomáš Kühr - vyuka

Mgr. Tomáš Kühr, Ph.D. Výuka


Předměty

Témata závěrečných prací

Bakalářské

  • Generátor logických rébusů  |  Jan Krušina
    Cílem práce bude vytvoření software pro generování a pohodlné řešení logických rébusů (např. inspirovaných Einsteinovou hádankou). Téma je vhodné pro všechny obory.
  • Logická hra pro iOS  |  Ivo Michalec
    Cílem práce bude návrh a implementace libovolné jednoduché logické hry pro iOS. Téma je vhodné pro všechny obory a může být zvoleno více studenty, kteří budou nezávisle na sobě programovat různé logické hry.
  • Software pro podporu výuky matematiky  |  Pavlína Novotná
    Cílem práce je navrhnout a vytvořit webovou aplikaci, která umožní přehledně demonstrovat algoritmy ze zvolené oblasti středoškolské matematiky. Demonstraci bude možné krokovat, jednotlivé kroky algoritmu budou přehledně popsány a pokud možno graficky znázorněny. Aplikace bude obsahovat i stručný teoretický popis demonstrovaných algoritmů a volitelně také část pro testování znalostí studentů.
  • Software pro podporu výuky hry na hudební nástroj  |  Vilém Havelka
    Cílem práce je vytvořit program, který na základě definovaných schémat (např. posloupnosti tónů) vygeneruje diagramy akordů či stupnic  ve smyslu tabulatur (např. kytarových) určených k praktické hře na nástroj. Bude možné zobrazovat diagramy různých strunných nástrojů s  hmatníkem a pražci, které budou definovány počtem strun a pražců. Diagramy budou generovány do všech běžných tónin. Schémata bude možné vytvářet a editovat s pomocí intuitivního a edukativního rozhraní. Program bude zohledňovat  fyziologii člověka a specifika hudebního nástroje.
  • Didaktický interpret jazyka Racket  |  Tomáš Krejčí
    Cílem práce je navrhnout a vytvořit softwarový nástroj pro podporu výuky základů funkcionálního programování v jazyce Racket. Aplikace by měl mimo jiné podporovat vyhodnocování symbolických výrazů krok po kroku a postup vyhodnocování vizualizovat včetně hierarchie prostředí.
  • Logická hra  |  David Tomášek, Tomáš Stropek
    Cílem je navrhnout a implementovat jako desktopovou (případně webovou) aplikaci libovolnou logickou hru (např. skládání 3D kostek do požadovaného tvaru). Téma je vhodné pro všechny obory a může být zvoleno více studenty, kteří budou nezávisle na sobě programovat různé logické hry.
  • Informační systém pro lyžařskou školu  |  Martin Stojmenov
    Cílem práce bude navrhnout a implementovat informační systém pro klienty, instruktory a administrativní zaměstnance lyžařské školy.

Diplomové