Tomáš Kühr - vyuka
Mgr. Tomáš Kühr, Ph.D.
Výuka
Předměty
Témata závěrečných prací
Bakalářské
-
Generátor logických rébusů | Jan Krušina
Cílem práce bude vytvoření software pro generování a pohodlné řešení logických rébusů (např. inspirovaných Einsteinovou hádankou). Téma je vhodné pro všechny obory.
-
Logická hra pro iOS | Ivo Michalec
Cílem práce bude návrh a implementace libovolné jednoduché logické hry pro iOS. Téma je vhodné pro všechny obory a může být zvoleno více studenty, kteří budou nezávisle na sobě programovat různé logické hry.
-
Software pro podporu výuky matematiky | Pavlína Novotná
Cílem práce je navrhnout a vytvořit webovou aplikaci, která umožní přehledně demonstrovat algoritmy ze zvolené oblasti středoškolské matematiky. Demonstraci bude možné krokovat, jednotlivé kroky algoritmu budou přehledně popsány a pokud možno graficky znázorněny. Aplikace bude obsahovat i stručný teoretický popis demonstrovaných algoritmů a volitelně také část pro testování znalostí studentů.
-
Software pro podporu výuky hry na hudební nástroj | Vilém Havelka
Cílem práce je vytvořit program, který na základě definovaných schémat (např. posloupnosti tónů) vygeneruje diagramy akordů či stupnic ve smyslu tabulatur (např. kytarových) určených k praktické hře na nástroj. Bude možné zobrazovat diagramy různých strunných nástrojů s hmatníkem a pražci, které budou definovány počtem strun a pražců. Diagramy budou generovány do všech běžných tónin. Schémata bude možné vytvářet a editovat s pomocí intuitivního a edukativního rozhraní. Program bude zohledňovat fyziologii člověka a specifika hudebního nástroje.
-
Didaktický interpret jazyka Racket | Tomáš Krejčí
Cílem práce je navrhnout a vytvořit softwarový nástroj pro podporu výuky základů funkcionálního programování v jazyce Racket. Aplikace by měl mimo jiné podporovat vyhodnocování symbolických výrazů krok po kroku a postup vyhodnocování vizualizovat včetně hierarchie prostředí.
-
Logická hra | David Tomášek, Tomáš Stropek
Cílem je navrhnout a implementovat jako desktopovou (případně webovou) aplikaci libovolnou logickou hru (např. skládání 3D kostek do požadovaného tvaru). Téma je vhodné pro všechny obory a může být zvoleno více studenty, kteří budou nezávisle na sobě programovat různé logické hry.
-
Informační systém pro lyžařskou školu | Martin Stojmenov
Cílem práce bude navrhnout a implementovat informační systém pro klienty, instruktory a administrativní zaměstnance lyžařské školy.
Diplomové