Informatika - Katedra informatiky na UPOL

Projektový seminář 1

V rámci předmětů Projektový seminář 1 a 2 student implementuje variantu deskové hry podle níže uvedených požadavků.

Každý student je povinen se zapsat k některému z vedoucích, a to nejpozději do 14. října 2016. Konkrétní průběh řešení a průběžné požadavky na hodnocení stanoví jednotliví vedoucí v souladu s požadavky na projekt.

Hry a vedoucí:

Gotická dáma Osetinská dáma

Rámcové požadavky na projekt v zimním semestru:

Přesné podmínky si stanoví jednotliví vedoucí v souladu výše uvedenými rámcovými požadavky.

Požadavky na projekt:

V případě nejasností ohledně zadání projektů kontaktujte svého vedoucího nebo vedoucího projektového týmu Tomáše Kühra.

Plán přednášek v kombinovaném studiu:

30. 9. 2016 - Kühr (organizační záležitosti k předmětu, představení her)
14. 10. 2016 - Kühr (algoritmy, herní strategie) – učební text, prezentace
4. 11. 2016 - Outrata (implementace, práce se soubory)
18. 11. 2016 - Krupka (výjimky)
9. 12. 2016 - Krajča (unit testy)

Správce stránky: Tomáš Kühr  |  Aktualizace: 26.09.2016, 13:03:48